victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Tandläkarbesök.

Publicerad 2015-03-24 22:23:34 i Allmänt,

FY!

Tandläkare, det är något av de värsta jag vet. Idag klockan 12.00 var det min tur. Inga röntgenbilder idag eftersom där inte fanns påbörjan på hål sist. Skönt, det gör ju sååå ont! Lite vanlig kontroll, order om hårdare borstning annars leder de kanske till tandlossning. USCH! Aldrig livet. Förresten har aldrig haft hål och jag hoppas att jag slipper de oxå. Räcker tandstensapparaten är mycket läskig! 

För övrigt har det inte hänt så mycket, eftermiddagen spenderade vi i Minnesberg svärfar Jörgen och Christel. Vi blev bjudna på mat och Charlie fick prova en bit smörgåsrån som var nerblötat med bröstmjölk. Såg ut och smaka okey det oxå. Kul med smakprov! 

Ikväll när vi kom hem har jag sorterat ut och lagt ner Charlies kläder storlek 50-62, en del storlek 62 bara. Just nu har han storlek 62-68, får shoppa hem lite kläder i storlek 68. Ska fortsätta gå igenom lite av hans kläder imorgon. 

Nu har vi bäddat ner oss och Charlie sover som vanligt hos mamma och pappa, vår ögonsten! 

Nattinatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela