victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Torsdag.

Publicerad 2015-04-09 22:09:27 i Allmänt,

Torsdag - Trelleborg.

Idag har jag och Charlie varit i Trelleborg. Vi har träffat Theodore och Emelie. Vi började med och äta god lunch på vattentornet, ute i solen. Pojkarna sov i vagnarna. Vi gick på promenad innan det var dags för babyrytmik på familjecentret.

Babyrytmik - dans, sång med ditt barn.
Charlie tyckte inte det var så roligt, kände sig obekväm och blev rädd vid vissa tillfällen. Vi tittade mest på idag.
Jag vill prova någon gång till och se om han känner sig tryggare. När jag tänker efter är han faktiskt inte van vid så många andra bebisar runt om sig. Kanske därför, jag vet inte riktigt... Vi får se hur det blir. 
Hade tänkt prova babyrytmiken i Anderslöv också, kul och jemföra från de olika ställena. 
Kanske Charlie är en försiktig bebis? 
Min prins, mitt allt och mycket mer...

Ikväll somnade Eddie till en stund på soffan, jag och Charlie orkade inte lyssna på snarkningarna så vi gick ut och diska sen avslutade vi med att Charlie fick bada. Han satt i den "nya" stolen han fick av mormor, funkade bra men lite i obalans fortfarande. 

Vi ringde till mamma en sväng också, Charlie pratade med mormor. Jag brukar starta högtalaren och ta fram ett foto på den vi pratar med. Han tycker de e kul. 
Kanske inte är så jättebra egentligen men ibland kan man få göra det?

Charlie har slutar använda napp och nu suger han på tummen istället. Suck!
Snart tar vi fram citronen.

Dagens middag:
Kotlett med ugnsrostade rotfrukter och whiskeysås. 

Kanske kan va kul och nämna här, dagens middag?

Nu sover min lille prins så nu ska jag passa på och mysa lite med min store.

Imorgon har jag tänkt att vi ska städa, vi får väl se vad som händer.

God natt!















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela