victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Tisdag.

Publicerad 2015-04-07 22:50:28 i Allmänt,

Tisdag, långledigheten över!

Vilken lugn och skön dag, jag och lilleman har inte gjort allt för mycket idag. 
Till lunch gjorde vi Sandra och Melker sällskap i Trelleborg, dom hade varit på dagisinskolning. Melker var en söt och go prins, redan så stor. Sist jag träffade Sandra låg Melker i magen. Ett bra tag sen. Äntligen fick jag träffat hennes pojk! 


Charlie har varit lite gnällig idag, trött och kli i munnen. Ikväll fick han badat med Eddie, mysigt! 
Älskar mina pojkar!

Nu sover Charlie i sin vagn, har lyckas få honom att somna där på kvällen men till natten vid matning vill han somna om hos mig.  
Och det får han! Vi tar en bit i taget.

Nu ska jag också sova, imorgon får vi besök av Nathalie!


Jag och min familj klarar oss utan falska människor, det är inte vi som väljer det är ni. Dåligt, mycket dåligt och väldigt tråkigt men jag ger upp! 


Godnatt!












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela