victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Måndag.

Publicerad 2015-04-20 22:28:04 i Allmänt,

Måndag - solbränd.

Imorse ville min kille vakna klockan åtta, låg och myste till klockan nio. Gick upp och Charlie åt gröt och päronpuré, päronpurén är nog godkänd. 

Klockan tio kom Kamilla på förmiddagsfika, myspys! 

En stund efter åkte vi ut till minnesberg, var underbart väder och jag ville till trädgård! 
Undrar om vår uteplats kommer bli vidgjord, kan hoppas på det iallafall... 
Gammelfarmor och gammelfarfar hade köpt en barngunga, det var rolig tyckte jag. Lekte och sprallade lite på gräset också. Härligt. 

Solbrända har vi blivit både Charlie och jag, på vänster sida. Får sitta på andra hållet nästa gång. 

Eddieälsk kom efter jobbet då tvättade vi bilen fin, polerade och nu glänser hon fint. Tjusigt! 

När vi kom hen gjorde jag kasslergryta med ris. Mums! 

Ikväll har vi fått badat och duschat, igår när jag och Charlie skulle bada var där inget varmvatten så vi gick och la oss lurtiga. 

Imorgon tänkte jag att vi skulle hinna med och handla lite, gå på babyöppet på familjecentralen vill vi också göra. 

Nu ska vi sova gott, Charlie och Eddie sover redan. 

Nattinatt!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela