victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Lördag,söndag.

Publicerad 2015-04-12 16:10:20 i Allmänt,

Helgen - härlig.

Helgen är snart slut, men skönt har det varit. Igår bytade Eddie däcken på våra bilar. Sen blev det en trevlig grillning i Minnesberg hos svärfar, Christel och vovvarna. Mysigt och gott!

Charlie sov ute mycket igår, skönt i det fina vädret. Vincent vaktade honom bra!


Idag började morgonen bra med att jag fick en timmes sovmorgon, Eddie tog Charlie när han vaknade. Snäll sambo!

Vi åt frukost och Charlie sov en stund,då röjde vi till lite med disk och tvätt. Sen åkte vi på en shoppingsväng, vi var ute efter något vindskydd till balkongen men det var svårt. Antingen fullt eller för dyrt. Tänkter inte lägga massa tusenlappar på en balkong jag inte tror vi kommer sitta på allt förmycket. Nä, nu får vi se vad som händer. Ett parasoll blir nog bra!

Nu är vi hemma igen, jag känner mig trött och slö, hoppas inte på någon sjuka. Nä, nu får vi njuta tillsammans resten av den lediga söndagen. 

Jag är lycklig med min familj, jag älskar mina två pojkar och mina två flickor mest av allt. Dom är min värld och mycket mer! Jag e nöjd och belåten, tack! 

Ta hand om varandra! 

Vi hörs...















Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2015-04-12 17:28:22

Kollade ni rusta? Dom hade härom dagen som farmor tittade på. ☺

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela