victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Lördag

Publicerad 2015-04-25 09:53:24 i Allmänt,

Lördag - i bilen upp till min mamma.

Slarv, varit dålig på att skriva. Varit trött på kvällarna och inte haft orken och lusten. 


Besviken... 
Ja, besviken är jag. 
Jag försöker och försöker, men det går aldrig. Jag är trött nu, jag har gett upp. 
Hoppas ni en dag förstår. Vissa är visst viktigare än andra och det känns sjukt jävla hemskt. Tragiskt! Kalla er vad ni vill, hur ni vill, men att höra mitt hjärta till måste det börja kämpas för...


Nu sitter jag i bilen med min familj, påväg upp till Ludvigsborg. Hälsa på mamma över dagen, äta gott, skratta, leka och mysa. Hos mamma är det alltid bra, man får va vem man vill, säga vad man vill och tycka hur man vill. 
Jag är så trött på och vara alla till lags jag måste tänka mer på mig, Charlie och Eddie. Mina krafter tar slut på allt annat och alla andra konstiga saker och människor. 


Idag hoppas jag på en bra dag!

Ha det bra och ta hand om dig,
Vi höras igen!

Här kommer bilder från 
veckan som gått...























Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela