victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Huset.

Publicerad 2015-04-04 12:55:39 i Allmänt,

Huset.

Huset jag tittat på flera gånger när jag kört till Trelleborg, det vackra bruna tegelhuset med stor fin trädgård. Mysigt uterum, mysig uteplats, underbar gräsmatta. Detta fina är nu till salu!
Huset jag pratat om med Eddie, sagt till honom att där kan jag tänka mig bo.
Där vill jag bo!

Vågar vi åka och titta på detta? 

Skulle behöva vinna ett par miljoner först, hiihi... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela