victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Lördag

Publicerad 2015-03-28 23:57:53 i Allmänt,

Lördag och fortfarande helg!

Härligt, tycker om när min lilla familj är samlad. 
Idag fick vi faktiskt lite sovmorgon 9.00 fick vi gå upp idag. 

Varit och hälsat på Charlies farmor idag, fikade på goda bullar. Och myste massor. Faster Pauline och farbror Alex kom oxå förbi. 

Hemma har vi inte gjort mycket, jag och Charlie provsmakade lite gröt igen. Gick hyfsat, inga klökningar iallafall. 

Imorgon väntas liten runda till stoff & stil i Malmö. Efter det ska vi på hantverksmarknaden i Minnesberg.

Nu ska vi försöka sova lite om Charlie vill. Lämnarnog över de till hans pappa. Hihi. 

Natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela