victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Fortsättning på första inlägget.

Publicerad 2015-03-20 14:50:59 i Allmänt,

Jag levde ensam med min mamma, vår katt Mimmi som var en blandras/bondkatt. I 15 år bodde jag med mamma innan hon träffade en hemsk man... En man som trodde han kunde komma in och tro han var min pappa. Min kommentar var - jag har levt utan pappa i 15 år, du ska inte komma och tro du tar den platsen i mitt liv! Jag och denna man kom aldrig överens, det gick såklart alltid ut över min mamma. Att se min mamma ledsen så ofta gjorde ont, jag höll mig hemifrån väldigt mycket. Min dåvarande pojkvän hjälpte mycket genom att vi var hemma hos honom. Som tur varade mamma och denna mans förhållande inte länge, efter han varit otrogen mot min mamma två gånger så sa mamma nej. Och detta tackar jag GUD för än idag. Min mamma lever fortfarande ensam med sina två katter. Jag hoppas och önskar att hon en dag hittar en man som hon slipper försörja som kanske kan ge min mamma lite extra. Min mamma har varit både som en pappa och mamma för mig, jag beundrar hennes tålamod, styrka och mycket varma hjärta hon bär på. Min idol, mitt kött och blod! 

Innan jag träffade min underbara sambo Eddie så har det hänt mycket även om jag inte är så gammal. Absolut inget jag ångrar, men kanske hade gjort de på annat/andra sätt. 

Jag har varit en buse i yngre dar, festat mycket. Jag har haft en nioårigt förhållande var av de sista året som gift. Jag har skolkat, struntar i läxor men jag har gått ut min gymnasieutbildning med ett slutbetyg. Jag har aldrig riktigt haft någon hobby, har trott jag var en av de "coola" som bara rökte ciggaretter, drack alkohol och var ute på nattklubbar eller hemmafester. Under min gymnasietid tränade jag på gym ett tag, men det var inget för mig. Har provat på lite olika aktiviteter under mina yngre dagar men nä inget passade mig. Jag har inte blivit konfirmerad, kärleken och kompisarna var viktigare. Men idag känner jag mig som en mycket bättre och lyckligare kvinna. 

Den 8 april 2014 förändrades mitt vardagliga liv, jag slutade röka och dricka alkohol. Jag kissade positivt på gravitetstesten. 

Mer kommer i nästa inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela