victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Charlie.

Publicerad 2015-03-20 21:07:27 i Allmänt,

Charlie Harley Nils Magnusson - mitt allt, mitt liv och mycket mer... 

Charlie, han föddes i Ystad klockan 05.08 den 20 november 2014. Idag är han 4 månader, tiden går fort men jag njuter av varje dag jag spenderar med honom. Jag tycker Charlie är en snäll bebis, lugn och go. Den allra första tiden hade han lite ont i magen men det får ju nästan alla de små liven, jag tyckte vi fixade de bra. Han fick lite magdroppar och miniformdroppar, det hjälpte hans mage. Det har hänt en del redan i Charlies liv, firat jul och nyår. Varit med på kalas, begravning, och sitt egna dop. Charlies dop blev superbra, många kom och det var så trevligt! Vi var så nöjda, jag och Eddie. Charlie var duktig i kyrkan, han skrek till när han fick vatten på huvudet. Det fanns mycket och titta på, musiken tyckte han också om. 
Charlie har alltid tyckt om musik, vi kanske har fått en musiker. Vi, jag och Charlie går på babymassage om onsdagarna. Tiden vi går är inte så passande för Charlie men vi masserar hemma och myser när vi är där, i Trelleborg. Charlie har en kompis Theodore som är 8 dagar yngre. Han går också på massage. Snart ska vi prova och gå och bada, tycker pojkarna om det så blir det babysim. Ska bli mysigt! Planerna kag tänker göra med Charlie är att vi snart ska börja gå på familjecentrum, babyrytmik och sångstund. 
Idag skrattar, och pratar Charlie. Han har börjat greppa om saker och har troligen tänder på G. Han tycker om sitt babygym, gunga och lampor. Ut och gå är också kul. Bada i badkaret är en höjdpunkt. Att sitta i sin matstol är kul, stå med lite hjälp kan han också. Ligga på magen är inte alls kul! På måndag är det 4 månaderskontroll på BVC, då ska vi prata om mat. Spännande tycker jag! 

Nu ska jag fredagsmysa med min familj! 

Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela