victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Blandat

Publicerad 2015-03-30 18:55:30 i Allmänt,

Måndag kväll.

Den äckliga provtagningen är över, nu måste vi vänta 5-6 veckor på svar. Undrar vad som händer sen? Drygt! Detta var inte riktigt med i min planering...

Vi började med en skön sovmorgon!

Lunchat med fina Nathalie idag som var med och underhöll Charlie medans jag lämna prov. Massa snack och mys. Längtar redan tills nästa vecka! 

Vårt fina påskris är klart, sprayfärgat och färgglada fjädrar med gröna ägg! 

För lite mer än 1,5 månad fick vi reda på att Eddie blev uppsagd på grund av arbetsbrist. Blandade känslor men mest blev jag stressad, jag är mammaledig hur ska detta gå? 
Men jag tröstade mig med att han redan fått massa jobberbjudande innan han blev uppsagd. 
Han har åkt på intervjuer, allt har varit bra och han hittade ett som känns jättebra och det valde han. Så på onsdag är det dags för Eddie att börja på sin nya arbetsplats. Volvo truck center i Trelleborg, närmre resa och Eddie verkar glad. Imorgon är hans sista dag i Malmö och jag hoppas han får en bra avslutningsdag! 

Snart är det påsk, och som det ser ut nu är hela påsken uppbokad med nära och kära. Härligt! 

Nu väntar jag på att min lille prins ska vakna så vi kan mysa lite med babymassage. Sen ska vi prova lite morotspuré idag med. Hihi, dessa mineralämnen underbara! 

Trevlig kväll, vi hörs igen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela