victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Söndag.

Publicerad 2015-04-19 22:52:07 i Allmänt,

Söndag - Husvisning.

Husvisning, ja... Ni läser rätt! Huset jag berättade om var vi idag och tittade på. Visst lurades bilderna vi sett mycket men det var ändå väldigt fint och charmigt. Men vi fortsätter och titta vidare till det perfekta dyker upp! 

Vi var och hälsade på Maj-Lis och Nisse en stund, Charlie låg och sprallade på gräsmattan i det fina vädret. En tupplur tog han oxå i vårluften. Dom hade jättemånga grodor i sin damm, två ödlor också. Sjukt många tyckte jag!

Imorse fick Eddie sovmorgon, jag och Charlie vaknade klockan åtta. Vi gick upp och gjorde gröt, lite päronpuré fick han också smaka. Päron var nog gott! 
Ikväll fick han lite päronpuré till, mumsigt. Vår lille päronkille!

Nu ikväll tänkte jag att vi skulle ha badat, men inget varmvatten. Tråkigt! Vi får ta ett bad imorgon istället. 

Vi har inte gjort mycket mer idag, njutit av sista lediga dagen på helgen. Rensat lite bland Charlies kläder, fortsätter nog imorgon om inget annat händer. 

Slarvat med veckans matsedel, den är inte klar. Imorgon blir det något med kassler eller lammstek. Smaskens! Får se om vi får ihop något så vi kan köra till  Trelleborg och veckohandla. Har funderat på och prova city gross matkasse lite då och då nu till sommaren iallafall. 
Får titta vidare på det!


Imorgon är min älskade son fem månader gammal, som tiden går...

Nu ska jag och min sambo snart hoppa i säng, tittar på Johan Falk. Älskar de filmerna! 

Nattinatti, sov gott! 






















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela