victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Hem.

Publicerad 2015-04-04 18:07:52 i Allmänt,

Hemresa.

Nu sitter vi i bilen på väg hem till Anderslöv igen. Vi har haft en lugn dag, inte någon stress och inga måsten. Sen känns det som man är på hotell hos mamma. Härligt och mysigt!  
Saknar redan henne. 

Charlie fick badat i vasken hos mormor, olycka i blöjan inträffade. Han gillade de som alltid vår lille badpojke. 

Innan vi åkte hem njöt vi av smörgåstårtan, mumsfilibabba! Vi fick med oss en bit hem som vi kan käka på ikväll eller imorgon. 

När vi kommer hem och har packat upp så ska jag göra efterrätten till vår middag imorgon, bortbjudna till min fina svärmor Ingela och hennes trevlige man Christer. Trevligt och mysigt! 
Kul att min mamma också är bjuden. Så henne får vi träffa imorgon igen. Mamma blir vår nattgäst! 


Idag fick jag pratat massor med mamma om mitt mående, kändes så skönt och få ut ilska, sorg och massa andra känslor och tankar. Att någon håller med mig om hur jag tycker kändes också underbart! 
Önskar hon bodde närmre oss... 
Min mamma, min idol, 
mitt kött och blod!


Glöm inte att titta in på Charlies blogg
http://charlieharleynils.blogg.se

Trevlig kväll!

Charlie ser vettskrämd ut, hihi.. 
Mina pojkar, bara mina!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela