victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Firat.

Publicerad 2015-04-01 21:52:35 i Allmänt,

Onsdag!

Idag började Eddie på sin nya arbetsplats, det kändes bra och han hade lite ont i fötterna. Varför har du ont i fötterna Eddie? För att jag har stått upp och jobbat hela dagen. På hans gamla arbete var det mycket sittande den senaste tiden. Hahaha!
Eftersom allt kändes bra idag för E så firade vi med beskvi. Gott! 

Vad har vi mer gjort idag?
Jag och Charlie körde till Trelleborg och handlade på city gross. En massa shoppade vi, Charlie var omringad av varor och plastpåsar. 
Vi köpte en hel färsk kyckling som vi tillagade till middag idag. Till den hade vi purjolökspotatis, smaskens blev det! 

Imorgon är vi bortbjudna, vi fick äran att fixa kaka till kaffet. Så vi valde och göra bakelser, rulltårtan är gjord. Imorgon gör vi resten på dom. Trevligt! 

Charlie somnade hos pappa ikväll, sittande. Trötte pojken. Väldigt gulligt var det. 

1 April 2015, kommer vi aldrig att glömma.

Nu får vi krypa ner i sängen och ladda krafter. Imorgon börjar påskfirandet för oss!

Glad Påsk

Nattinatt, sov gott!










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela