victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Om sju dagar.

Publicerad 2015-05-13 16:30:29 i Allmänt,

Min högsta önska.


Min högsta önska var att få ett eget barn, att få bära ett liv i mig, låta det växa dag efter dag och tillslut komma ut och överraska mig med sitt utseende, sin blick och sina andetag. 



En dröm jag aldrig trodde kag skulle få till verklighet.

Om sju dagar är min prins, vår pojke min och Eddies, sex månader gammal. Ett halvår, tiden går fort men jag njuter varje dag! Jag kan fortfarande sitta och titta på vårt underverk i timmar, 
svårt att förstå.. Att ta till mig.. Han är faktiskt min.. Bara min och Eddies, ingen annans och ingen vi bara lånat utan vår.. Han är vår bebis, vår skatt och vårt liv! 

Kärleken är enorm till mitt barn...

Jag struntar i vad folk tycker, hur jag uppfostrar, hur jag agerar vid olika händelser, detta är mitt barn och jag gör på mitt sätt. Ordet överbeskyddande är jag trött på, det är min uppgift att skydda mitt barn, hjälpa och finnas. 
Jag är Charlies mamma inte ni.


Jag ser fram emot att få följa min son Charlie.

Stolt mamma


Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2015-05-13 23:07:25

Så fint skrivit 💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela