victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Torsdag

Publicerad 2015-03-26 20:38:07 i Allmänt,

Torsdag!

Slappedag, det har jag och Charlie haft idag. Skönt. Men jag känner mig ovanligt trött kanske någon vitaminbrist... 

Idag åt vi räksoppa med scones till middag, mums! 
Charlie fick smaka på gröt!



När maten var nere begav vi, jag och min familj oss till biltema en sväng, köpte en kabel så vi kan koppla datorn till tvn. 
Vi har blivit med Netflix, inte en dag förtidigt. Haha. Jag köpte lite plastlådor som jag kan packa ner Charlies kläder i. Sen tänkte jag ta tag i mitt pyssel en dag och sortera upp de i någon låda. 
Nöjd med dagens inköp! 

Nu kvällsmyser vi i soffan med bubbelvatten, hihi.. 
Tänkte ta en snabbdusch snart innan det är dags för läggdags. 

Ha det så fint, sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela