victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Ledsen

Publicerad 2015-03-31 21:35:13 i Allmänt,

En bra tisdag!

Morgonen började bra, sov länge idag med. Min guldklimp är redig! Hihi.. 

Klockan 13.00 befann vi oss i Svedala, vi träffade Linda idag. Mycket mysigt och trevligt, gott te i strupen och tårar sprutande från ögonen. Härligt! Vi gav varandra present oxå ju, vi har fyllt år båda två. Vi båda blev glada. Charlie hade köpt en ljuslykta med Lindas namn. Jag köpte en stjärna med en fin text! Så nu kan hon tänka på oss när hon tänder ljuset och läser på stjärnan! 
Jag fick en handkräm och läppbalsam med smak och doft av kokos! Luktar ljuvligt. 

Eddie, han kom hem tidigt från jobbet idag. Idag var det hans sista dag i Malmö, chefen hade köpt olika tårtor. Lyx! 
Där är ju fler än Eddie som fick sluta på grund av arbetsbrist. Men dom hade inte fått några tårtor. 
Tror Herr Magnusson är chefens gullpojk! Hahaha.

Ikväll var vi i Minnesberg, hälsat på farfar Jörgen och Christel. Efter en stund kom farbror Alex också. Vi blev bjuda på kålpudding, såååå gott! Åt så jag trodde jag skulle spricka. Sen blev det kaffe och morotskaka, den var jag ju också tvungen och prova. Jättegod! Sen trodde jag att jag verkligen skulle spricka! 
Charlie fick sitt första påskägg! Han tyckte det var fint. 

Att en människa kan göra såhär är sjukt... Jag mår dåligt och jag blir så himla ledsen. Fan!

Nu är vi hemma igen, jag tänkte strax hoppa in i duschen och sen är det nästan läggdags om lille Charlie tillåter det. 

Hoppas ni haft en mysig kväll och får en god nattsömn!







Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2015-04-01 18:55:49

Vilket ägg han har fått Lilleman... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela