victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Klockan hann slå 00.00

Publicerad 2015-03-30 00:25:50 i Allmänt,

Helgen är över!

Då var det måndag igen men först ska jag ta och sova lite. 
Helgen är slut, tråkigt men snart är det helg igen och påsk.

Söndag, vi var på hantverksmarknad i Minnesberg. Köpte påskpresent till min mamma, vi ska åka upp till henne i påsk. Lite fika och vars två lotter köpte vi oxå, vi vann på ena - blommor som nu står på balkongen. Tänkte vårstäda där ute nu snart, kanske imorgonkväll. Sitta och mysa där en stund när Charlie vilar kan bli underbart. 
Vi har inte gjort så mycket mer idag. Min fine och bästa sambo lagade middag idag, det var mumsigt. Charlie har smakat på morotspuré idag, gick bra inga klökningar iallafall. Haha! 
Jag och Charlie har badat ikväll, det gillades massor. Hihi. Nu ligger jag mitt mellan mina finaste pojkar och tänker sova som en prinsessa. 

Imorgon är det dags, vill inte. Jobbigt! Tur jag har Charlie och Nathalie vid min sida. Usch... 


Nattinatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela