victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Onsdag.

Publicerad 2015-04-08 22:22:05 i Allmänt,

Onsdag - tvättdag.

Hyfsad lugn och skön dag!
Vi har fått tvättat sju maskiner tvätt, vart kommer allt ifrån? 

Efter Charlies tupplur på två timmar idag körde vi och hämtade upp Nathalie i Trelleborg, hon hade nyss slutat jobba. 
Vi åt god lunch och en bit rulltårta till efterrätt. Smarrigt! 
Jag fick jättefina tulpaner, såklart var dom lila.

Nathalie - är en mycket bra vän, en av mina få. Vi är gamla arbetskollegor. Jag är så lycklig över att jag fick köra känna denna underbara, glada och fina tjej. Ett liv utan Nathalie ser jag inte. 
Det är vi två!
Kan skriva så mycket om henne/oss men då blir det nog tråkigt för er och läsa. 
Nathalie är mest känd för mina tofflor! - herregud, dessa tofflor...


Ikväll körde vi över en sväng till Maj-lis & Nisse, Eddies farmor och farfar.
Dom hade köpt en jättefin skrinda till Charlie och Maj-lis hade sytt en dyna att sitta/ligga på. 
Jag har länge velat köpa en skrinda till Charlie men Eddie har sagt nej, nu fick jag svaret på varför jag alltid fått ett tråkigt svar. Filuren! 
Blev lite bokläsning också under kvällsfikan, Charlie ville gärna greppa om boken. 

Nu sover min lille pojke i sin vagn och vi kvällsmyser i soffan. Snart läggdags. Imorgon ska vi träffa Emelie och Theodore, vi ska gå på öppna förskolan i Trelleborg. Spännande!


Natti!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela