victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Lördag.

Publicerad 2015-04-18 22:21:53 i Allmänt,

Lördag - Skånes djurpark.

Imorse väckte Charlie mig halv sju, jag tittade på honom och sa nej vi kan inte gå upp nu. Vi somnade om och klockan åtta provade han igen. Han fick upp både mig och Eddie från sängen. Vi ville inte väcka Pauline och Martin så vi tog på oss och fick på en timmes morgonpromenad med hunden Sebastian. Skönt och mycket vackert var det. Vi gjorde ett stopp på tillbakavägen och köpte med oss bullar hem till frukosten. När vi kom tillbaka hade dom också vaknat. Vi åt god frukost och efter frukosten kom Tirian. Vi bestämde oss för att åka till Skånes djurpark.

Charlies första besök på en djurpark, mamma kom också och hängde på vår utflykt. Vi hade mysigt! Charlie var med lite grann, sälarna gillade han. Satt hos Eddie när dom fick mat och då var han med, gulligt. Vår skatt...

Vi fick se massa djur idag, de flesta var framme och visade upp sig. När vi kom fram var det björnmatning. Sälarna tycker jag är coolast faktiskt. Det var några år sen jag var i parken, mycket hade gjorts om men jag gillar djurparken. Hoppas Charlie gillar den när han blir större och att den finns kvar.
Verkligen värt ett besök och värt varenda krona det kostar. 

Nu ikväll myser vi med lördagsgodis i soffan. Imorgon väntas husvisning och massa mys innan en ny vecka börjar. Sitter och funderar på nästa veckas matsedel... Kokt kalv i dillsås är en av middagarna. Får se vad jag mer kommer på, tips? 

Sov gott, nattinatt! 





















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela