victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Långfredag.

Publicerad 2015-04-03 12:02:30 i Allmänt,

Lång påskhelg!

Det blev sent igår och min son var lite övertrött men vi somnade vi också efter ett par men...

Igår var vi på middag hos Eddies faster Annika, vi fick påskpresent av farmor Maj-lis och Nisse. Charlie fick också påskpresent. Till middagen hade jag gjort chackrutor och påskbakelser. Var en trevlig start på vår lediga påskhelg. 

Tyvärr är min telefon full med bilder och filmklipp, måste tömma den så jag kan få ta massa nya foto!

Nu är vi äntligen på väg upp till Ludvigsborg, hälsa på mormor Ingela min älskade mamma. 
Som vi saknat henne alla tre! 
Charlie sover, Eddie kör och jag sitter här och skriver med solen på mig genom rutan! 

Idag väntas det grillat mumsigt! 
Så härligt väder, bilen visar 10grader.

Ha en underbar dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela