victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Lite mer om mig.

Publicerad 2015-03-22 09:24:16 i Allmänt,

Mina katter.
Bella och Kajsa är två renrasiga katter, Helig Birma. Olika masker bär dom, brun och blåmaskade. Bella är född Mars 2010 och Kajsa i Maj 2010. Dom är två väldigt fina och underbara flickor, glada, busiga och keliga. 
18 Maj 2012 då blev Bella mamma, tre bebisar kom ut förtidigt och endast en överlevde Cosmos. Han bor idag hos min mamma och sin pappa. 
Bella parades med min mammas katt Skippo, blåmaskad och mycket fin hane. Cosmos blev också blåmaskad. Cosmos är en väldigt busig katt som idag lever med en kronisk sjukdom och får därför gå på specialfoder för sin bukspottkörtel. 
Våra katter är så fina!
Bilden visar mina, Bella och Kajsa. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela