victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Fredag, helg!

Publicerad 2015-03-27 23:34:13 i Allmänt,

Fredag igen.

Tiden går fort... 
Då var det fredag, den sista fredagen i denna månad. Snart är det April och påsk, var det inte nyss julafton? 

Sovmorgon fick vi inte idag heller, halv 8 vaknade min prins. Vi hade ingen god frukost hemma så vi begav oss till Svedala för och äta på Kaffe&sånt, men Charlie somnade i bilen när vi rullade in på gågatan så jag kände inte för att dra ut honom. En äpplejuice och toast på Mc Donalds blev det istället. Kanske vi kan hinna med en fika på kaffe&sånt imorgon istället. Sen stänger dom ju och sen öppnar café monopol. Spännande! 

Efter min frukost så begav vi oss in till Malmö, mobilia. Vi köpte en hel del men inget till mig och Charlie, hihi. 
När vi var klara körde vi och fika med Eddie på hans lunch, var mysigt. Vi avslutade med att vi körde till min arbetsplats i Höllviken, där hämtade vi mat som vi tog med oss hem. 3rättersmeny - carpaccio , hjortfilé och triochoklad. Gott! 
Mätt och trött är man nu. 

Charlie har inte fått prova något idag, kasst! Gör ett nytt försök imorgon. 

Imorgon ska vi försöka komma iväg på lite loppisar, Anderslöv och Svedala. Sen ska vi hem och mysa hos svärmor Ingela! Trevligt trevligt.. 

Nu ska jag lägga mig med mina pojkar, Nattinatti! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela