victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Första inlägget.

Publicerad 2015-03-19 22:17:06 i Allmänt,

Beskrivning om mig Victoria.

Jag är 24 år gammal. Är sambo med Eddie som är 25 år. Tillsammans har vi vår fine son Charlie som (imorgon) är fyra månader gammal. Två katter bor också med oss, Bella & Kajsa. Dom fina flickorna är raskatter, Helig Birma. Vi bor i Anderslöv, en by utanför Trelleborg i Skåne. Här bor vi i en lägenhet och trivs hyfsat bra, iallafall till vi hittar vårt "drömhus". Och det har vi inte någon brådska med utan vi tar det när det kommer. 
Jag jobbar heltid som kock på ett litet företag i Höllviken, för tillfället är jag mammaledig. Funderar på att söka mig något annat då jag nu vill slippa och arbeta helger, kvällar när man har barn. Vi får se vad som händer på den biten. 
Mer om mig: 
Jag är uppväxt i Höör en lagom stor by, Skånes hjärta. Med min mamma Ingela och storebror Fredrik, vi är halvsyskon Fredrik blir 39 år den 7 april där är 15 år mellan mig och honom. Mamma är det vi har samma. Min pappa Ola var inte så delaktig i mitt liv då han var blandmissbrukare. Men jag älskade/älskar honom ändå, han gav mig ett liv. Idag hade jag önskat att han kunde få träffa mina pojkar, Eddie och Charlie. På pappas sida har jag en syster, Jane. Jane blir 28 år den 10 april. Kontakten har inte varit den bästa då hon bott i Malmö, Skåne och inte haft möjligheter att ses så ofta. Jag önskat man kunde haft en bättre kontakt, får väl ta mig i kragen och göra något åt det. Även om hon idag bor i Danmark så är det inte långt bort. Vår pappa lämnade oss 5 juni 2008. 46 år skulle han blivit den sommaren. Pappas begravning hade jag aldrig tänkt mig skulle kännas så jobbig och känslig som den faktiskt var, det var ju faktiskt min pappa som lämnat oss, mannen som var med och gav mig och min syster våra liv. Saknaden finns där även om han inte fanns som nästan alla andras pappor.


Fortsättning i nästa inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela