victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Torsdag.

Publicerad 2015-04-16 09:07:12 i Allmänt,

Torsdag - fika.

Godmorgon, halv åtta blev jag väckt av att Charlie andades in kraftigt och kräkte därefter. Jag, Charlie och sängen blev blöta så det var bara till och gå upp. Nu har vi fått i oss frukost, Charlie fick gröt och jag mackor. Nu sover han i sin vagn, han har sovit hos oss inatt. Två nätter i rad han inte har velat ligga i sin vagn eller säng, lillfisen... 

Igår träffade vi ju Nathalie och hade bowlinglunch, mycket trevligt som vanligt. Bowlingen förlorade jag men en del skratt och tårar kom. 
Charlie satt och tittade på, mycket som hände runt om kring. Han var en trött pojk på kvällen. 

Till middag igår blev det : Lax med broccoli och blomkålsmos. 

Jag tyckte det var gottiligottgott. Min sambo tyckte sådär då han inte är förtjust i grönsaker, 
men det får man lära sig!


Idag ska vi åka till Svedala och fika med Charlies gammelfarmor och gammelfarfar på det "nya" cafét. Café monopol, spännande och intressant. 


Nu ska jag fixa lite medans lilleman sover och njuta av min kopp te,

Ha en underbar dag, hoppas solen kommer fram! 
Vi hörs igen.

Gårdagens bilder:









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela