victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Påskdagen.

Publicerad 2015-04-05 23:16:12 i Allmänt,

Påskdagen.

Underbara söndag... Förmiddagen blev mycket vila, slutade med att jag fick slänga mig i duschen för att piggna till. 

Mamma kom hit vid klockan två. 
Vi alla fyra, blev bjudna på påskmiddag idag hos farmor Ingela och Christer. Mycket trevligt och super god mat, blev propp mätt som vanligt. Vi hade gjort efterrätten, god den också. En av mina favoriter. Tryffelkladdkaka med chokladgrädde, mums. 

Mamma körde hem ikväll igen, egentligen skulle hon stanna över hos oss men hon var orolig över katterna som hon glömt ge extra mat. 

Charlieälskling har varit go hela dagen! Vi provade och sätta i sittdelen i chassit men den var lite stor fortfarande, så det väntar vi med ett tag till. Var väldigt glad i min gunga idag. Vilat i vagnen är så skönt, öronen låg lite roligt.



Imorgon väntar konstrundan på oss.

Strax är det nattinatt för, Charlie ligger och sprallar i sitt gym. Och vi myser i soffan. 


Vi hörs!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela