victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Måndag

Publicerad 2015-04-13 22:42:58 i Allmänt,

Måndag - igen...

var det ny vecka igen, halva April har gått. Vart tar tiden vägen? 

Jag och Charlie har haft en skön natt, 04 ville Charlie sova hos mamma. Han har sovit i sin vagn sen i sin säng. Stolt är jag! Skönt för mig att kunna sträcka på mig i sängen och slippa vara orolig att jag eller Eddie ska rulla på honom. 

Hoppas vårt paket från jollyroom kommer imorgon!

Idag har jag och Charlie promenerat två gånger, en gång ensama sen en gång med Eddie när han kom hem från jobbet. Det var lite kallt och blåsigt men vi fixade de galant!
På vägen hem handlade vi lite till morgondagens middag. Gulasch gjorde vi, mums! 

Dagens middag blev kycklinggryta med kokosmjölk och ris. 


Har inte hänt så mycket idag, imorgon tänkte jag att vi skulle besöka öppna förskolan. Se om där händer något roligt! Hoppas där är lite andra bebisar så Charlie kan vänja sig vid andra barn och lek. Spännande!


Sov gott och dröm sött! 









Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2015-04-14 18:46:16

Jag tyckte det var jätte kallt idag. Kan ju bero på att jag gick hemifrån utan jacka. Öppna förskolan?! Vad spännande :)

Postat av: Victoria Johansson

Publicerad 2015-04-14 18:55:21

Ja fy, trodde det skulle bli lite varmare nu. Jackan hade kanske hjälp litegrann 👍
Öppna förskolan var sådär, bara jag och Charlie där. Men på torsdag tänkte jag att vi ska gå dit igen och se om där e fler då. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela