victorialinamatilda.blogg.se

Tankar, händelser och mycket mer kommer ni att få läsa om här.

Fredag.

Publicerad 2015-04-17 23:59:32 i Allmänt,

Fredag - Vittsjö.

Idag fick jag lite sovmorgon, lite i nio vaknade Charlie. Idag struntade vi i frukosten och begav oss tidigt till Malmö. Där gick jag sjoppat massa kul på panduro. Charlie somnade gott så där fick jag bra med tid och lulla runder. Älskar pyssel, bara mindre tid till sånt när man har barn. Men det kommer en dag då han också vill, hoppas jag. 
När vi kom hem gick vi, jag och Charlie och vilade. Vi vaknade lite mer än två timmar senare, oj. Skönt var det!

Medans Charlie satt i sin stol och lekte så dammsugade och torkade jag golven.  Vi lysande på musik och dansade lite också.

Eddie kom hem från jobbet och då blev det helg helt plötsligt. Skönt! 
Vi duscha, packa ihop oss och satte oss i bilen starta resan mot Vittsjö. 

När vi väl kom fram var middagen färdig, gillat lyx! Ikväll har vi mest suttit och myst! Charlie fick smaka hallon av faster, surt och roliga miner fick vi. 

Nu är det nattinatt, vi har det bra här hos Pauline, Martin och Sebastian. Imorgon kommer Tirian också.

Sov gott! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Victoria

Mamma till en mycket fin pojke, Charlie. Jag är sambo med Charlies pappa och är såå lycklig över att jag fått de två finaste pojkarna i världen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela